Saturday, December 20, 2014

ტრიგონომეტრიული განტოლება და გაერთიანებული საქართველოს მეფეები

1.პროექტის სახელწოდება: ტრიგონომეტრიული განტოლება და გაერთიანებული საქართველოს მეფეები.
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:ტრიგონომეტრიულ განტოლებათა ამოხსნის დაუფლება საქართველოს მეფეების: ბაგრატ მესამე,დავით მეოთხე და თამარ მეფის ისტორიული წარსულის ფონზე.
3.პროექტისაქტუალობა: პროექტიხელს უწყობს ესგ-ით გათვალისწინებული უნარ-ჩვევებისგამომუშავებას: მოსწავლე შეძლებს განტოლების გამოყენებით პრობლემის გადაჭრას, გააცნობიერებს საკუთარი ქვეყნის ისტორიული წარსულის მნიშვნელობას აწყმოსა და მომავლისათვის.
პროექთის მიზნები: მოსწავლეებს განუვითარდეთ ინფორმაციის გაგების, ანალიზისა და შეფასების უნარები.
მონაწილეთა ასაკი: x-კლასი
6.ვადები/ხანგრძლივობა:-1თვე.
7.მოსალოდნელი შედეგები|პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:ბავშვები გააკეთებენ პლაკატებს, მოამზადებენ რეფერატებს ,ფოტო-მასალებს , შექმნიან ბლოგებს.
8.პროექტისაღვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ბიბლიოთეკა,ინტერნეტი,, ინტერვიუ.
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეებითემის შერჩევის შემდეგ იწყებენ საინტერესო შეკითხვების ჩამოწერას ინდივიდუალურად ან მცირე ჯგუფებში  შემდეგ ინაწილებენ შეკითხვებს ეძიებენ პრობლემის გადაჭრის გზებს.
10.საგნებთან|საგნობრივ ჯგუფებთან|ესგ-სთან კავშირი: ისტორია    მათემატიკა
მოსწავლე ირჩევს და იყენებს განტოლების ამოხსნის სქემებს. ახდენს ამონახსნის სიმრავლურ ინტერპრეტაციას. პროექტზე მუშობისას უძლიერდება სამშობლოს ისტორიული წარსულის შესწავლის და პატივისცემის სურვილი. მოსწავლე ახდენს საგანთან შორისკავშირის დამყარებას, შეძენილი ცოდნის პრაქტიკულ  გამოყენებას.
11.პროექტის ხელმძღვანელი: ი. ჯიშკარიანი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: isojishkariani@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი|ბლოგი: isojishkariani2.blogspot.com.
იზოლდა ჯიშკარიანი

No comments:

Post a Comment